niedziela, 1 grudnia 2013

Moje inspiracje - zimowe i świąteczne dekoracje

Jak tam po zabawie andrzejkowej? pewnie większość z Was imprezowała, a dzisiaj odsypia ;) Mam nadzieję, że moje inspiracje umilą Wam niedzielne popołudnie. Rozpoczął się grudzień - można w pełni i bez skrępowania cieszyć się z szaleństwa świątecznych dekoracji. Dla mnie przygotowywanie świątecznych ozdób to naprawdę świetna sprawa.
Czy wszyscy zaopatrzyli się w prezenty dla najbliższych? - przypominam, że w nadchodzący piątek Mikołaj :) Uważam, iż w tym dniu najlepszym upominkiem są własnoręcznie zrobione drobiazgi lub po prostu słodycze.


Świąteczne i zimowe inspiracje z sieci:


















Bombka z czapeczek żołędzi - ekstra pomysł!









Zdjęcia pochodzą ze stron:  veranda.com, pinterest.com, weheartit.com.

Pozdrawiam M.

26 komentarzy:

  1. Świetne dekoracje, z każdym dniem coraz bardziej czuć święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co fakt to fakt... swieta na każdym kroku można dostrzec

      Usuń
  2. witaj grudniowo:) jak dobrze, że już teraz można szaleć i dekorować do woli!

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym okresie chyba najprzyjemniej szuka się wszelkich inspiracji i dekoracji :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać Twoje inspiracje bo zawsze znajdziesz jakieś perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne, a bombka z czapek od żołędzi też mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lampiony ze zwykłych słoików cudne! zrobię sobie takie, dziękuje za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym roku jakoś ciężko dekoruje się mieszkanie bo śniegu nie ma więc tak jakoś głupio wyciągać i robić świąteczne ozdoby....

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przepiękne! Ach, uwielbiam ten klimat świąteczny, chciałabym mieć więcej czasu, żeby oddać się takim kreatywnym zabawom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa piękne !!! Wszystko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracje z ostatniego zdjęcia to małe cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo kto nie lubi klimatu świąt? ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że trafiłam na twojego bloga! Uwielbiam czytać o inspiracjach i DIY. Aż nie mogłam się powstrzymać, żeby nie nacisnąć ,,obserwuj", haha (:

    OdpowiedzUsuń
  13. rozpoczynam dekorowanie mieszkania:) w wolnej chwili zapraszam do mnie na świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, może zrobisz diy na stroik bożonarodzeniowy ;) byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tylko starczy mi czasu z chęcią zrobię świąteczny stroik :) postaram się :)

      Usuń
  15. Piękne są te inspiracje, zwłaszcza płatki śniegu wpadły mi w oko :)
    A przy okazji zapraszam do siebie na Mikołajkowe Candy: http://www.bleudeparis.pl/mikolajkowe-candy/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne... aż mi się świątecznie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  18. Świąteczne klimaty...wprowadzają w super nastrój:) zapraszam do mnie w odwiedziny, świąteczne wpisy również już królują: zwalcznude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świąteczne klimaty! przecudne, kiedyś będę miała piękny dom i właśnie takie dekoracje świąteczne ! Mój mąż pewnie nie będzie zadowolony , ale będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero początek listopada, a my już zaczynamy rozglądać się za świątecznymi dekoracjami! :-)
    Czasem można odnieść wrażenie, że z roku na roku magia świąt dopada nas coraz szybciej.
    Inspiracje, zwłaszcza te w bieli prezentują się cudownie. Większość z nich wygląda na ręcznie robione, co ceni się podwójnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra!
    Święta tuż tuż.
    Skorzystam z pomysłów.
    ������

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko wygląda naprawdę przepięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas i zostawiony tu ślad :)